helloworld



Här nedan kommer jag posta mina första videos, de kommer mest vara till för att visa vad som komma skall. I framtiden kommer jag kanske sätta upp ca 3-4 videos i veckan, veckans favoriter om ni så vill.

ok första klippet, Bobby Mcferrin och "Jorane". Det är något med en kvinna och cello!







Andra klippet: en annan av mina för stunden favoriter, Imogen heap som gör en intressant livespelning med en loopmaskin och med hennes röst. Har faktiskt min lillebror att tacka för denna, var han som msnade över länken!





tredje och dagens sista klipp är en tungviktare. raul midon och Indie arie har kul på scenen och lyfter festivalen till en annan nivå. Lägg märke till hennes reaktioner på hans improviserande och hennes svar! Första gången jag såg denna föll det krokodiltårar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0