mer mer mer!

Hej igen, tänkte att göra det hela lite mer intressant. varför rekommenderar inte ni videos? skriv länk eller bara namn och artist så jag får mer musik! msn, facebook eller här nedanför i kommentarerna! plz?

Här kommer lite till:

Sia Furler från Australien och hennes remix av "Little man"

En röst man kanske får lära sig att tycka om, och jag har verkligen lärt mig mycket!
Kommer en till video med henne där jag ska prata mer om henne.






En låt som Hanna skicka, Dave Davison "ongoing horrible"
skön stämning med en röst som skär på ett bra sätt :P och har själv spelat in en låt där jag spelar på ett liknande sätt. Great minds think alike eller hur säger man?






Kunde inte hålla mig! Får bli två Sia låtar idag. Här kommer en av hennes mest kända låtar "Distractions" som hon gjorde tillsammans med Zero 7. I denna videon framför hon den live på ett radioprogram och här får man verkligen en inblick i hennes personlighet. Älskar när artister framför sina låtar direkt från hjärtat, här är ett exempel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0