Speak low

Det var ett tag sen, men nu tänkte jag lägga upp lite mer inspiration.

första länken är endast för er med spotify då youtube tvunget ska ta bort videon hela tiden (uppehovsrätt n stuff)
Det är Billie Holiday med låten Speak low, tror det är en cover men är inte helt säker. Det är iaf någon annan som skrivit texten. Som sagt, har ni spotify så är det bara att klicka på länken:

Billie Holiday – Speak Low

EDIT: lyckades på googlevideo!

>

Nu får vi leka med språk. Här har vi en låt på hebreiska (och lite franska) av Yael Naim som är nån slags
fransk/israelisk blandning om jag förstått det rätt.





Zero 7 med danskan Tina Dickow i spetsen. Lite nervositet i rösten men vafan I can't blame her..!





Zero 7 igen fast med Sia som main sångare. Tyvärr är inte hela låten med men slutet gör det hela värt det :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Dags att blogga igen! Jag har utmanat dig, läs hur på min blogg:P

2009-02-09 @ 15:57:52
URL: http://ombo.blogg.se/
Postat av: Moa

Meh, klaga inte, jag kan inte hjälpa att ni alltid klängde så mycket på mig så jag blev helt påverkad! (Syftar på älsknos, obviously!)

2009-02-23 @ 14:33:24
URL: http://ombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0